FREDAG 14/8

Tjenixen,
nu ligger jag i min säng och laddar inför fotbollensdag imorgon :)
Idag har jag vart med Mickan och Linda, vi spelade yatsy nästan hela tiden! Det gick väl sådär för min del men kul var det ;)
På kvällen kollade jag och Linda på när damerna spelade match, VINST med 1-0!!! Efter det åkte vi till coop och köpte oss lite natur godis. Vi satt oss direkt framför teven och värmde oss för det var ju så j***a kallt! Vi kollade på lite olika program, men efter ungefär 1 timme var Linda tvungen att åka hem :/
Så då la jag mig här på sängen och skrev några rader om min dag ;)
Klockan är nu 23.52 och jag ska sova med tanke på att jag ska gå upp 9 imorgon!
Puss och godnatt, vi hörs!

/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0