MÅNDAG 17/8

Tjena,
klockan är nu 12.14 och jag sitter och kollar på Nära och kära. Det är en film man kan se många gånger, älskar sånna filmer! Jah har nyss vart till apoteket och köpt mig lite tuggummi, hih. Jag, Louise och min syster blev väckta av pappa 8.00 imorse! Men vi somnade om och blev väckta igen 9.00 pga att det är skola imorgon,  HELT SJUKT! Man har ju saknat alla kompisar men ändå, fy och usch och blä!
Igår på kvällen åkte jag, Louise och Sara till IP för att kolla på när B-laget spelade match mot Almo... Efter det hängde Sofia med på en sväng med mopparna, vi fick sällskap av några "moppe pojkar" :P
Sen hyrde vi The strangers - FY FAN, säger jag bara FY FAN vilken läskig film! Helt klart den läskigaste jag har sett i hela mitt liv!!! Vi sova alla i mitt rum efter det, jag och Sara delade säng! Hahah.
Ikväll blir det kanske träning, just nu har jag jäkligt ont i huvet men det går förhoppningsvis över till ikväll :)
Nu ska jag fortsätta kolla på filmen, vi hörs!

/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0