MÅNDAG 31/8

Tjenare,
i natt vaknade jag mitt i natten av att jag typ hade andnöd, nej men nästan i allafall. Min näsa var igen täppt! Men sen när jag vaknade så tog jag mig ur sängen och tvingade mig själv till skolan. Min syster stannade hemma pga samma sak men jag klara det! I skolan började vi med mentorstid och sen hade vi idrott som jag faktiskt var med på fast jag var sjuk... Till lunch vr det äckliga chicky bits. Sen hade vi svenska och då läste vi högt, det var då jag insåg att det inte gick längre så jag tog moppen och åkte hem.
Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på en film, vilken det blir vet jag inte men jag kanske somnar till lite förhoppningsvis ;)
Vi hörs!

/J



Kommentarer
Postat av: jenny :)

krya på dig vännen! <3

2009-08-31 @ 17:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0