SÖNDAG 23/8

Hej,
idag har det varit en kanon dag! jag vakna upp hemma hos Mikalea, och vi åt en smarrig frukost. Efter det kom jag på att jag har brist på skor, så jag fråga Mickan om hon inte hade lust att ta bussen in till uppsala med mig, och hon sa ja! :D
Så vi fixade oss och sen tog vi bussen in till gränby, vi gick direkt in på Åhlens eftersom båda hade "glömt" parfym... Jag skulle ta min favorit (Jessica Simsson-Fantasy) men den var slut så jag tog av Naomi Cambell istället :)
Vi gick in på Stadium och där hitta jag ett par vita tygskor som va snygga, 199 kr. så jag tog dom!
Jag hade tänkt att jag skulle köpa en jacka men jag hitta ingen som passa (enligt mamma är jag lite petiig) hihi.
Mitt köp för dagen blev: skor 199kr, hårspray 42.50kr och lösgodis 27kr ;) Det blev lagom tycker jag, ska in någon annan dag med mamma (när hon betalar) tihi, och köpa mig en jacka och en lampa från IKEA.
Nu är klockan endast 22.08 och jag ska faktiskt gå och sova ;) vi hörs!

/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0