SÖNDAG 30/8

Hej,
just nu sitter jag här och lyssnar på massa bra musik :)
Hela helgen har vart kanon! Jag kan ju berätta lite kort om den...
Fredag: jag och Louise gick till dagis och fixa praoplats, vi var ett tag, på kvällen kollade vi på HÖFF A, efter det hyrde vi en skräckfilm + att vi kollade på Män som hatar kvinnor.
Lördag: jag, Louise, Mickan, Jesper, Emma och Linda var i gimo och kollade på när syster sjöng på torgfesten :) Efter det tog jag, Louise, Sara och Sofia en sväng med mopparna. Sen åkte jag hem till Louise, vi kollade på film och sen gick vi och la oss, eller ja vi låg och smsa "ett tag" ;)
Söndag: jag och Louise vaknade vid 11.00 ungefär då åt vi frukost, Louise städade lite medans jag satt vid datan ;) Sedan åkte vi hem till mig och åt lunch. Efter det var jag tvungen att packa eftersom det var match hemma mot tierp, det gick ganska bra 1-1!
När jag kom hem var farfar och Viola här för dom hade vi bjudit på middag, oxfilè med potatis, MUMS!!
Det var min helg, kanske den bästa på länge :)
Nu ska jag nog gå och sova, skola imorgon ju :O Jaja klockan är bara 22.03 men jag måste ju sova ut ;)
Vi hörs!

/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0