TORSDAG 13/8 - senare

Hej igen,
jag var ju bara så illa tvungen att skriva att jag har fått en ny mobil idag! C902... Lika som min mamma fast en svart, och den mycket bättre än min gamla W910i. Fast jag har ju bara haft den i en kvart typ men men, den verkar bra om man ska skriva så istället ;)
Ikväll är planerna att jag och familjen ska åka till Gimo för att äta middag med några kompisar där, kul blir det!
Det blev ändrade planer angående matchen imorgon, Peter(tränaren) hade hört att jag skulle bli opererad vilket jag inte blev. Så då kallade han in en till spelare istället för mig, men jag får komma och heja på istället! :D
Nu ska jag gå ut och leka lite med hundarna, vi hörs!

/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0