TORSDAG 13/8

Hej hopp,
jag har precis blivit väckt av 2 st schäfrar som kom och hoppade upp i sängen,
inte den bästa väckningen men jag vakna ju i allafall!
Jag har ju fått inflammation i lymfkörtlarna (körtelbuk, kallas det) men jag känner ingenting idag, helt otroligt!
Och det bästa med det är att jag kan vara med på matchen imorgon, hemma mot gimo med damerna.
Just nu sitter jag och kollar på ett program som handlar om en familj som har fått 5-llingar! Det är ganska kul faktiskt :)
Idag ska jag inte göra så mycket, jo jag ska sälja tips! Jag har inte sålt ett enda och jag ska ha sålt 5 st tills imorgon, NÅGON SOM VILL KÖPA???
Nej nu ska jag kila och klä på mig, vi hörs!

/ J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0