MÅNDAG 7/12


Inte den finaste bilden, men jag tänkte visa mitt platta hår idag :)

 

Tjenis,
idag har vi varit och hälsat på på bruks, det var intressant eftersom jag hade tänkt att gå där :) Jag funderar på Sam-sam eller Hp (handelsprogrammet). Det är så himla svårt! Speciellt när jag inte har några stora framtids planer direkt... Men men, jag tror faktiskt mest på Sam-sam.
Inom kort kommer Elin, vi ska göra en labrapport och få mvg hade vi tänkt ;)
Bye!
Btw, jag sitter och lyssnar på min syster på youtube och jag tycker verkligen att ni också ska lyssna på hennes ljuva stämma :D Här är en länk: http://www.youtube.com/watch?v=228RJZlbPEg&feature=related

/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0