SÖNDAG 27/12


OFIXADE!! På bild från vänster(höhö): Sara(syster) Jenny(jag) Rasmus(kusin)

Hej hej,
jag vet att det är dålig uppdatering nu, och jag säger såhär... Från min sida kommer bloggen vara "avstängd" fram till skolstarten. Tråkigt, jag vet :/
Men nu tänkte jag berätta allt som ska hända fram till skolstarten med tanke på att jag inte hinner blogga...
Nu i mellandagarna är min kusin från Skåne här, och då måste jag ju umgås med honom OCH mina kompisar. För efter nyår (kanske kommer bilder från det sen) ska jag åka till Skåne med syster, Rasmus, mormor och morfar :)
Och när jag har varit där i några dagar så är det Gimo-cupen som jag ska kolla på :) Sen ska jag, Elin och Mickan fixa våran lektion. det var allt som jag har planerat! :)
Puss

/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0