LÖRDAG 14/11

Hejsan,
jag sitter och kollar på ett program om en tjej som heter Dana, är 8 år och har anorexia! Helt sjukt, jag kan inte fatta att en så ung tjej kan tänka på sånt, hon väger endast 19kg!!
Igår var Mikalea hos mig, vi kollade på idol och myste helt enkelt. Hon sov hos mig.
Idag har jag och far min varit till "Roslagens djur elit" eftersom det var invigning, för er som inte vet vad det är så är det en affär,hund dagis och hund cafè. Man kan ta med sig hunden in i affären, Simon och Tomas (inredarna från tv) var där och invigde den, det är verkligen jätte fint där! Alla borde gå dit och kolla :)
Efter vi hade varit där åkte jag och pappa och köpte gympa skor till honom, eftersom jag har börjat släpa med honom till gymmet ;) Sen mötte vi morfar och då kom vi på att ingen hade ätit lunch så vi tog oss till "Ada's" för att äta.
Nu ska pappa spela på hästar, break a leg dad!

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0