söndag 25-10

Igår gick jag på öskfesten med clara:)
De va as kul! Damlaget hade sitt årliga framträdande. Typ tv tema för det var idol,supestar och reklamer. Jag va inte med på scenen, jag skötte ridån:D Peter Stefan och några till fick vara med i "programmen" jag höll på att skratta ihjäl mejxP
Den roligaste reklamen var den för kavli räkost! Camilla var bebisen,hon hade blöjja och allt:D
Till mat fick man potatisgrateng och fleskfile',typ de godaste jag vet:D
Sen var det var prisutdelning. Snacka glad jag blev när mitt namn blev sagt och jag fick gå upp på scenen och ta emot priset för årets spelare:) sen vade dancetime,unra hur mycke vi dansade igentligen...:D

puss M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0