TISDAG 13/10

Hej alla glada,

nu sitter jag här och snorar/hostar -.- 

Idag har jag vart hemma från skolan pga förkylning... Legat framför teven hela dagen.

Jag missade ett musik prov som jag hade pluggat ihjäl mig till kvällen innan.

Imorgon ska jag gå i skolan, jag måste ju eftersom jag kommer missa skolan på torsdag pga att jag ska få tandställning också kommer jag missa tor-fre nästa vecka för då ÅKER JAG UTOMLANDS!!!! Oman, Salalah det ligger i arabländerna typ bredvid Afrika i think :) Kul blir det!

Jag har insett att jag inte sitter lika mycket vid datorn som jag trodde, förr satt jag typ varje dag det var ju därför jag skaffade en blogg eftersom jag satt här hela tiden ;) Men nu hinner jag nästan aldrig skriva :O Aja nu ska jag kolla på tv eller nåt, vi hörs!

/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0