16!!!!! :D

IDAG FYLLER JAG ÅÅÅÅÅÅÅR! Wiiiiiiiiiiie :D
Jag vakna i morse av att mamma och pappa kommer upp och spelar på ett piano. sara fick alltså ett piano som ni kanske förstod ;)

Och sen kommer dom in med en liten påse till mig, 3 paket i... Då öppnar jag det första och i det är det en SYSTEMKAMERA!!! OMG OMG OMG OMG OMG, oglad jag blev fresten! I dom andra paketen var det en väska till kameran och ett minneskort :)
Jag och Sara har knäppt kort hela dagen hittills :)
Bilder kommer sen!

Bebbe var här på morgonen också, av henne fick jag 200 kr och en blomma :) TACK!
Dom andra kommer senare ikväll...

Nu ska jag kila och knäppa fler kort tror jag ;) Hihi.



Haha.

Nu ska jag gå och knäppa mer bilder :D Bye!

/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0