2...

Tja,
nu är det bara 2 dagar kvar till min födelsedag! :D

Jag kunde inte skriva igår för jag var inte hemma. Jag var hos Louise och Ida heeeeeela dagen.
Vi bestämde oss för att åka in till Uppsala och käka och kolla på bio, MYSIGT värre! Vi kollade på I love you Phillip Morris, den var bra!

Idag ska jag till Uppsala igen. jag och Sara ska umgår med våran syssling, Carro, det var typ 1204976498769 år sen vi träffa henne så vi ska käka och gå på bio :) Farsan eller Valentine's day, vi har inte bestämt oss...
Sen ska jag och Sara sova hos Carro i Tierp och sen på onsdagen ska jag in tillbaka till Uppsala för att gå till Tandis...

Min mobil är cp när jag ska lägga in bilder för den vill inte visa alla bilder som finns, det finns bara 1/20 typ som vi knäppte igår :( Aja ni får nöja er med det ;)


Söt saker inne på Jalla Jalla ;) Sen knäppte vi massa fina bilder vid ån, när jag har hittat dom så ska jag lägga upp dom!

En bild på Linda när jag var med henne i förrgår. (Min mobil är inlämnad så jag måste ha mammas gamla och det är bara 2megapixlar på kameran -.-)

Haha, söt Emma ;)

Nu ska jag kila och fixa mig lite sen tar jag nån buss till Uppsala vid 3-4 tiden kanske, skriver nog innan det :)

/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0