bandynatten in pics!

Nu kommer det bilder! Hihi.

Linda hemma hos Elin <3

Emma och Mickan <3 Dom åt chips ;)

Elin skär grönsaker till tacos ;)

Söt pullan med napp ;)

Söt pullan nr 2 ;)

Och KVÄLLENS OUTFIT! Haha, vi var bebisar...

Hihi, söta va vi xd (Jag håller för Emmas ansikte med kameran -.-)

Folk... (Clara var fotograf nästan hela kvällen)

Våran super målvakt ;)

Mickan och jag ;)

Våra 2 baby boys, Jesper och Jonte :D

Dom tre bebisarna.

Jespeeeeeeeer.

Mer folk :D

Gurra ;)

Bebisar in action ;)

Spela, spela, spela...

Vi gjorde ju faktiskt typ 5 mål ;o

Avbytarbänken ;)

Randy "Rallan"(mitt egete lilla smeknamn till han xd) Luu i en söt mössa.

Söta ;)

Gustav och Elin :D

Sara kom senare på kvällen :)

Pooooooooooooooojkar,

Baby girls <3

Haha och jag tror det var snyggaste kläderna jag har haft på mig på länge ;)

Mickans kläder ;)

Simonè och Rallan + 2 huvuden ;)

Två glada figurer ;)

Semifinal... Lag PONCHO vann :) (Tror jag :s)

Elin bytte om när det var klart.

Micks. Vi vann utklädnadspriset :D Massa godiiiiis.

Lag foto kommer senare idag för jag har det inte på min kamera så jag måste vänta tills Frida har skickat det :)
Kvällen vart iaf as lyckad förutom att vi åkte ut typ direkt ^^ Men kul hade vi!

Nu kollar jag på Wallander, har gjort det ett tag så den är slut snart, efter det ska jag kolla på mer tv! Bye.

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0