BILDER FRÅN SUNDSVALL

Nu kommer lite pics från förra helgen :)

I bilen, resan tog ca 3.5 timmar :)

Lyssna på rock skivan HELA vägen :D

Haha, åt på Max när vi kom fram... Trötta? xd

Hahahah!! Inga kommentarer på den bilden...

Södra berget here we come :D

Efter att ha åkt serpentin väg upp va vi äntligen framme!

På rummet :)

Det fanns ett lekrum/spelrum, jag i bollhavet! :D

Sara överlycklig i lekrummet!

Spel-delen + pappi :D

Spöade pappa (nästan) i pingis :D

Hihi, barn på nytt!

Resultatet!

Lekte lite på gymmet ;)

Frukoooosten innan vi kila iväg och handla.

Handlade på Sveriges populäraste köpcenter!

Vi prova, handla, handla, handla, prova, handla, prova, prova osv...

Det jag handla, tröja, leggings, klänning, tunika, strumpbyxor, läppglans, Naomi Campbell deospray och skor :)

Höhö, kvällens outfit inför Nanne Grönwall.

Systers outfit :D

Nanne, det var jättebra! :)

Jag och Sara på discot :D

Vi dansaaaaaaaa.

Pappa och jaaag <3

Sista frukosten :(

I bilen hem. Sundsvall äger!

Det blev en del bilder ;) Nu ska jag snart kolla på Hur man blir av med en kille på 10 dagar :) Puss.

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0