IMORGON!!!

Imorgon smäller det ju! Jag har ingen aning om jag jag ska få... Men jag vet att det kommer bli bra iaf :D
Ikväll ska jag baka lite. Alla som vill får komma imorgon ;)

Jag kom hem från Uppsala för 2 timmar sen ungefär, jag strosa i stan och var hos tandläkaren. Själv. Skönt faktiskt.
Det gick bra hos tandläkaren, bytte båge... Bussresan gick också galant.
Lite bilder från det senaste dygnet kanske? Okej då...


Tisdagen börja med en promenad med Axxon i Lugnet City! ;)

Himlen var BLÅÅÅÅÅÅÅÅ.

Sen bar det av till Upppsala, åt på max med denna snygging + syster.


Snygging, "BLONDAA" var också på max ;) Coolt va????????????? xd

På stationen i väntan på tåget till Tierp :)

Snygg-syrran på tåget ;)

När vi kom hem vid 00-tiden satt vi oss vid en varsin dator och nörda ;)


Prova Carros briller ;)

Jag vände mig om för att klä på mig och när jag kolla tillbaka såg det ut sådär, så jag tog en paus i att klä på mig och gick och sov ist ;)

Sara vid tåget :))

Carrooooooooo <3

Hejdå Tierp och hej...

UPPSALA :D För tredje dagen i rad...

Fett med god klubba JAO ;) Hahaha.

Rööööööööd.

Ny ring köptes också. + Puder.

Ån...

Oops... Jag hade tid över när jag skulle vänta på bussen så... Ja...

Där var lite bilder från igår och i förrgår :) Tack för den mysiga kvällen/natten/dagen Carro!

/J

Kommentarer
Postat av: caroline

älskar eeeer <3

2010-04-07 @ 18:06:06
URL: http://carolinejosefineforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0