jag i en tidning?????

Tjenis,
idag när vi gymma på idrotten kom det in en journalist, han gick först till Louise och Ellen men dom skickade han till mig, Elin, Mickan och Clara för att dom inte ville vara med...
Så stog Clara och gjorde en maskin också fråga han om vi ville vara med i tidningen, och då sa vi ja xd
Journalisten sa då att någon av oss skulle lyfta tyngderna i maskinen och ingen av oss ville men jag ställde upp -.- Så han knäppte kort på mig när jag gymma men dom andra i bakgrunden!

Vi hade även so prov idag, det gick väl bra, kunde dock inte vg frågorna men chansa iaf! Jaja, skrev ju på alla g frågor så...
Vi kollade klart på Apollo 13 som vi har kollat på på fysiken. Den var riktigt bra faktiskt! Elin påstog att mina ögon var blanka i slutet, men jag fick något i det, okej??!!!

Ikväll får vi besök av familjen Fredriksson, vi ska grilla och lite sånt :)

Oj vad det här blev ett långt inlägg! Men hoppas ni orkade läsa allting ;) Jag kände att jag skulle fylla i några ord så det inte ser så långt och tråkigt ut, hehe! ;)


Självaste jag fastna inte på bild idag, tänkte lägga upp dagens outfit men som sagt, jag fastna inte... Så det får bli en bild på mina ögon + onoppade ögonbryn!! Jag har leggings och en blommig tunika på mig idag, hehe.

Nu ska jag skicka lite bilder till farmor min som hon ville ha :) Hööööööööööörs.

/J






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0