kompisaaaaaaaar

Nu har CKP och Gustav gått och jag har hunnit skjutsat hem Louise också.

Idag fick vi lite info om "Operation dagsverke", då ska vi samla in pengar till nånting(kommer inte ihåg vad det var) i Sudan. Jag, Mickan och Elin ska in till Uppsala och ansiktsmåla(tror vi), hehe jag som är så konstnärlig! Not... Men man får ju en ledig dag från skolan iaf ;)

Dagens facelook + outfit + bilder på poooolarna kommer här:
Höh. Håret ofixat (vågigt och fult asså), och mascara + puder i fejjan ;)

Klänning/tunika - Gina. Leggings - H&M. Kofta - B: young.

Gustav, THE POSE! - tummis uppis.

En glad/BRUUUUN Jacob ;)

Gustav och Louise, hitta ni nåt på marken???

En super FIN Louise!! <3

Nu ska jag kila iväg för att handla hejdåååå :D

/J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0