min dag

Ja, den kunde inte ha vart bättre :)
Fick massa fina presenter och trevligt sällskap ;)
Nu kommer lite bilder från dageeeeen.


Hehe, jaja, dagens outfit.

Syster och jag, 16 nu ju!!

Saras present :)

Systeeeeeeeeeeeeeeeeer <3

Fett med fint väder jaooo

En j*vligt söt huuuuund!

Det vart kallare men det hindra inte oss från att knäppa kort ;)

Jag gjorde "en Sara" ;)

En fin syster.

Axxon <3

Fooooooolk :)

Niclas, Sara, (Elsas arm) och Jockeeee :D

Sötnosar <3

Vi sjöng Sing star...

Vi kollade i fotoalbum när vi var bebisar = nakenbilder! xd Hahah.

Alla decka typ. Axxon, Jocke, Victor, Niclas och Sara ;)

Fjortisar! Jag och Victor ;)

Niclas vart kvar.
Nu sitter vi här och har sjungit lite xd Haha. Jag är trött som tusan. Niclas har typ redan deckat... Hehe.
Aja kommer inte skriva mer nu så godnatt :D

/J (16-åringen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0