Gröna Lund!

Igår va jag i stockholm hela dagen. Först när vi kom dit så fikade vi lite,sen på väg till Grönan stannade vi och kollade i/på nått fartyg sen bar de av till Grönan.
När vi kom dit så kollade vi på repetitonen av Sommarkrysset,sen kom Anna,Anton och Bosse och då gick vi och åt vid "Kryddhyllan". Vi Satt där i nästan 2 timmar innan vi fick vår mat...-.-
Sen efter  de så åkte vi massa karuseller och sånt:D
Måste bara säga att jag slog min pappa i nån skyttegrej!


Sebastian & Marie


KATO feat.Jon


HAHA


Peter "bonde söker fru"


Lena "eurovisionvinnaren"


Matdax;)


Vi gick i spökhuset,de va asläskigt!


Vadå skrämda?x)


SOMMARKRYSSET


Anna och jag ägde på radiobilarna;P haha

puss♥/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0