ingen målning!

Hej hopp,
idag har jag inte målat! Men istället har jag hjälpt mamma att städa tvättstugan... Fint blev det ju iaf.
Jag var hos Mickan igår, Majken, Linnea och Monika var också där och käka lite. Och Matilda då. Mysigt.
Åkte hem vid halv 1 idag och nu sitter jag här, om 1 timme ska jag ner till IP och kolla på syster min när hon spelar match, Mickan gör mig sällskap.
Pussssssssssssssssss.

Jag och Sara i förrgår när vi skulle måla.

Snygg Axxon i kepa.

Han ville inte ha den på sig, roligare att tugga på den ;)

Ren och fin om bena, ingen färg alls på de *host*.

Matilda tog kort på sin fina mobil ;)

/J

Kommentarer
Postat av: Maria Wiberg

Så du menar alltså att inte jag och Tommy var med i lördags..........;D

2010-08-18 @ 22:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0