min dag=)

Idag började jag min dag kl 5,blev väckt då av Chico. Han hade helt plötsligt kommit på att han måste ut så tidig...
Efter de så kunde jag inte sova,gick upp typ 6.15. Så nu är jag jättetrött!
Min första lektion idag var dans. :D De blev lite strul med vart jag skulle vara och så men de löste sig till sist;)
Vi körde lite pilates och styrka på dansen...
Efter de så hade jag en rast på ca 40 min,som fylldes ut med att prata med Maja och Anna. Anna är en utbytesstudent från Holland. Hon berättade att hon kom till Sverige i fredags,så hon kan ingen svenska:) 
sen hade jag Historia,Matte,lunch och till sist Engelska. Sen fick jag skynda mig till bussen och jag lyckades att få skavsår.
Den här skoldagen har varit den bästa hittills tycker jag!
Nu ska jag kolla på tv och sen går jag och lägger mig!


Chico älskar att sova i soffan^^(hanns halsband är lite för stor)

puss♥/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0