överaskningen, hihi

(Jag kanske redan har sagt den, hehe, men såfall får ni höra den igen.)
Överaskningen ääääääääääääääääääääääääääääär........ Vi ska bygga en pool! WIIIE, eller vi håller faktiskt redan på! 4,5x9 m är den. NICE! Jaja nu vet ni det, hihi.

Idag har Gimoborna vart här, trevligt! Vi hade ett litet krig, haha, sluta med att jag hade röd färg på tröjan och i ansiktet (y)
Och Emma Grehn tog ju silver! Woohooo, det finns hopp för Sverige ändå...

Imorgon hade jag turen att få följa med Mickan och Anna till Öregrund, va vi ska göra där vet jag inte men det kommer iaf bli myyyysigt!

Nu ska jag byta till pyjamas och sen hjälpa mamma och pappa rensa ut köket för vi ska byta golv där.
Puss.


En fin bild på min finfina vovve <3 (Sitter fortfarande på mammas data, dagens bilder får komma en annan dag)

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0