gårdagen

Hejsan hoppsan,
igår var jag, Julia, Johanna, Lovisa, Rebecca och Sofia hemma hos Camila och firade henne. Vi hade bakat tårta och cupcakes åt henne, sen la vi ut massa gelè grodor på marken som hon skulle följa och i slutet så stog vi där och sjöng för henne! Hih. Hon fick också en dag på stan med bio och kina av oss.

Kvällen var jättemysig, vi åt (världens godaste) pizza som hennes pappa lagade, pratade, lekte en lek, gick ut och gick och lite sånt! Hoppas du blev nöjd Camila!

Idag har jag bara liite planer, måste plugga företags ekonomi (YEEEY) och sen ska jag till Gimo och kolla när syster min sjunger.  Sen slappa kanske, hehe.








/J


Kommentarer
Postat av: johanna

gud vilken fin bild på lovisa! :D

2010-12-07 @ 23:11:16
URL: http://johhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0