guldbröllop

Gud va skönt de ska bli att få jullov! De e bara imorgon och tisdag kvar i skolan och sen är man fri!
Eller ett tag i alla fall...
Imorgon hoppas jag på att kunna följa med Maja hem en stund efter skolan för vi hade tänkt baka ;D Det beror på hur lång tid det tar att fixa scenen till avslutningen för jag måste hinna hem till min fotbollsträning som börjar klockan 18.00.
Imorgon antar jag att man inte behöver göra så mycket i skolan, hoppas inte de! 
På morgonen ska jag och Maja i alla fall öva inför avslutningen. ;)

Igår var jag och många andra hos min farmor och farfar för de firade sitt guldbröllop! Efter det så fick jag skjuts av min kusin hem till Jenny, lagom till Robinsonfinalen! ERIK VANN! :D

jag hemma hos farmor och farfar

puss♥/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0