Orkar någon läsa de här inlägget? ;)

Igår var jag i Uppsala och besökte UNT med klassen. (kmt och idrottarna)
Vi var inte i mediahuset så länge så sen var vi fria och göra vad vi ville ;D Jag,Jossan,Moa,Louise och Tova gick och åt lunch på Mc Donalds och efter det så shoppade vi!
Efter några timmars shopping så tog vi varsin lyxshake på Max,eller inte Jossan :P
När jag kom hem så satt jag och gjorde en powerpoint om mig själv i ca 4 timmar;o Efter lite svordomar så lyckades jag till sist få till de! Vi visade nämligen upp dom idag. Många tyckte att min powerpoint var bra så det var ju kul att höra! :) Jag hade matteprov idag också, jag tror det gick bra men jag vet inte... Mitt betyg hänger typ på det här provet så jag hoppas det gick bra!
Jag, Maja och Jossan byggde även på våra muskler lite i gymmet idag på idrotten, eller i alla fall våra skrattmuskler haha!
 

Louise och Tova! :D

puss♥/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0