skolfoton

Hej,
jag kom hem för ett tag sen och nu sitter jag framför teven med datorn i knät. Medans jag sitter och kollar på Glee så skriver Mickan till mig att hon har fått skolfotona så jag springer ut till brevlådan också är den tom! Ja då visar det sig att korten ligger på köksbordet för att nån redan har tagit in dom... Suck. De enskilda korten kommer tyvärr inte att komma upp på bloggen för så fina är dom inte...

Denhär bilden har Emma lagt upp på Facebook och den är suddig så man ser inte så mycket (vilket jag tycker är bra) men det här är vårt spexfoto som vi har i skolkatalogen och som jag fick hem, inte det vanliga! Jag tycker det är ett av de fulaste klassfoton jag nånsin tagit...

Hp10!

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0