futsal

Idag har jag varit i Västerås och spelat fotboll, skol sm. Jag gick upp kl 6 och var på plats i Gimo kl 7, där en buss väntade. Vi kom fram kl 9 och spelade sedan två matcher. Vi vann dock inte någon av dom men...vi var i alla fall jätte duktiga och det var två bra lag som vi trots allt gav ett motstånd;D Vi begav oss hem kl 12.
I bussen på vägen hem åt jag mackor med stekt ägg, det var väldigt gott med mat! När vi kom tillbaka till Gimo så åkte jag med 14 bussen och sen blev jag hämtad av mamma i Östhammar och efter det så åkte vi och handlade. 
Just nu är jag jättetrött men jag måste skriva det sista på min labrapport så att jag kan skicka in den... Den måste nämligen in idag!
Ikväll ska jag kolla på idol! Det är ju final! Men jag har en känsla av att jag inte kommer att se så mycket, om jag nu inte kan kolla med ögonen stängda. ;)

Puss♥/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0