julafton

Min julafton såg ungefär ut så här:
Vaknade strax innnan 11, gick ner och åt gröt med familjen. Sedan fick jag och Matilda några julklappar.
Efter frukosten så sjöng och dansade jag och Matilda lite, hehe. Sen gick jag och Matilda till stallet och mockade lite och sen vare duschen som gällde.
När jag hade fixat mig så kom några släktingar och vi åt mat. Efter mat och julgodis så öppnade vi resten av julklapparna!

Jag fick:
pengar
kläder
parfym
mascara
dataväska
hårspray




Jag


Jag igen :P Kunde inte bestämma mig för vilken av bilderna jag skulle ta, så fick bli båda ;D


Chico och julgran :)


Jag och Matilda :)


Jag och julmat :D


Min dataväska!



Min klänning/linne som var en del av kläderna jag fick :)


puss♥/M


Kommentarer
Postat av: Tova! ;)

asfina kläder! ;D

2010-12-26 @ 15:58:28
URL: http://tskogstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0