julklappar!

Idag har jag, mamma och Matilda varit och julshoppat på Gränby i Uppsala. Först när vi kom dit så gick jag och Matilda och visade varandra vad vi ville ha i julklapp, och sen gick vi var och en själva med mamma och handlade till den andra. När Matilda och mamma handlade åt mig så passade jag på att handla en julklapp åt Jenny. ;D
Efter ett tag blev vi hungriga och lite trötta i fötterna så vi åt de gamla vanliga, pasta carbonara på Forno Romano!
Jag hade mina stövlar på mig som jag bara har använt 2 gånger tror jag. Det märks att man inte är van att gå i sånna skor, jag hade så ont i fötterna! Det var väldigt skönt att sätta sig i bilen sen!




Matilda på Forno Romano :)

puss♥/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0