what a day...

Jag vet inte va som flög i killarna idag.

Först kom Philip och tog Mickan och var påväg UT med henne och ner i snön, men Mickan hann ta tag i mig så Philip kom inte långt ;)

Sen tog Anton och David Elin ut till snön, de lyckades tyvärr, så hon blev blöt :/

Louise sprang in i biblioteket och då kom Philip efter henne och tänkte ta ut henne, men då ramla hennes mobil ut ur fickan och Gustav tog hennes mobil = Philip släppte Louise. (Gustav hann dock läsa typ alla hennes sms)

Sen var vi i fröfiket och då kom Anton och David på mig! De drog mig på golvet och jag kunde inte göra mkt -.-
När de fick ut mig ute så tröck de som tur inte ner mig i snön, men de ställde mig i snön så jag blev jätte blöt om fötterna.

Varför vi? Aja, haha, när det inte var en själv som blev drabbad så var det jäkligt kul att se! xd


Bilden säger allt. Och jag är bäst på att rita!

/J


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHHAHAHA oj vad snygg bumpen :D <33333

2010-02-18 @ 20:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0