HELGEN

Hej,
väääääääldigt dålig uppdatering i helgen men jag har inte vart vid datan alls typ, inte Mickan heller för det är henne jag har vart med ;)
På fredagen åkte jag, Mickan, Emma och Linda in till Uppsala och kolla på bio, den vart as bra! Mickan sov hos mig.
På lördagen åkte jag, Sara och mormor till Gävle/Läkerol arena för att kolla på hockey, Brynäs-Djurgården, 4-1 (y)
När vi kom hem åkte vi direkt till Mickan och åt middag med familjerna, och idag söndag har jag, Mickan, Emma och Linda åkt in till Uppsala igen för att handla eftersom vi inte hann det i fredags ;)
Lite bilder kanske? Okejs :)

Det var fint i Upppsala på fredagen.

Hockey på lördagen :)

Brynäs kom in, vilken jävla känsla! ;o

Sara köpte en halsduk och jag ett lypsyl :D

Höhö, spela tv spel hemma hos Mickan :D

Uppsala med sötnosar idag <3

Vi käka negerbollar, höhö. Sötnos <3

Det tog ett tag, as stora bollar ;o Sötnos <3

Inne på en godis affär :) <3

Köpte dom här örhängena + 2 par till :) (det går inte att vända bilderna -.-)
Den här ringen. Och en tjocktröja, en väska och ett linne :)

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0