JAG ÄR TILLBAKA :)

Hejhejhejhejhejhej,
jag tänkte börja me att säga att jag inte tänker ha samma rubriker som innan för som var tråkiga! Och sen tänkte jag säga att... Öh... Jag har handlat idag ;) Först gick jag till skolan och var där en stund men sen drog jag och mamma till Uppsala eftersom jag skulle till tandläkaren... Det gick bra! Sen gick vi in på gränby, och då kila vi in på H&M där var det REA! Jag och mamma bara plocka på oss med massa kläder! Till slut räkna vi ihop allt, ordinarie pris alltså, och då blev det ca. 2600kr! Men vet ni va vi betala? Endast 400kr!!!!! ;o
Efter det gick vi och kolla i andra affärer där det också var rea, men där handla vi inte så mycket.
Sen åkte vi hem :)

Förresten, vill ni att vi ska ha tjockare text på vissa ord eller inte? Och vill ni att vi ska ha mer smilisar, eller fler bilder?
Ni får kommentera så vi får många läsare och att ni tycker det är en bra blogg! :)

1. Linne(Ginatrikot 99kr. Ej rea)Stickad tröja(H&M 50kr!Ord. pris 399kr!)2. Skärp(Ginatrikot 64.50kr.Ord. pris 129kr!)Klänning(H&M 50kr!Ord. pris 349kr!)3. Stickad lång kofta(H&M 50kr! Ord. pris 399kr!)
Jag var tvungen att täcka för ansiktet för jag är så jäkla trött! :P

/J

Kommentarer
Postat av: Anonym

jävla billigt ;o

måste in nån dag ja me & shoppa :D

2010-01-12 @ 21:08:05
Postat av: Anonym

tkr ni ska ha rak text och inte att den lutar :D

förresten , vilka kap ;)

2010-01-12 @ 21:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0