nyår!



Vi firade nyår tillsammans: Mikaela,Jenny,Sara,Emma,Linda,Rasmus,Jesper,Norge,Gustav

Först åt vi potatisgrateng & oxfile' ,efter de cheescake:D
Efter maten körde vi kronan:P
Min ena knoge blev mos av Rasmus,hehe:P
Sen kom Jesper när vi körde röda handen, jag förlorade en gång och jag fick 12 slag! aj:P 
Sen vet jag inte riktigt vad vi gjorde men sen kom Gustav när de va dax för raketer. Vi gick till Sara&Jennys grannar:)
Vid tolvslaget fick jag min första kram av Jenny, tätt efter av rasmus och Jesper.:P
Vi sköt lite raketer hemma hos Sara&Jenny oxå:D
Ja&Jenny: "Inte så nära,gå längre bort"    Gustav: "Det är bara ett bi" haha:P

Efter raketerna gick vi in igen. Sen gick Sara & Emma och hämtade Jon Magnus som va vid grannarna. Vi kallade honom Norge:D Först va han rätt tyst men sen senare(eller tidigare nästa dag kanske man ska säga:P) börja han vara med och diskutera. Han och Rasmus börja diskutera vilket land som va bäst,Sverige eller Norge.
De mesta dom kom fram till va att Sverige hade Anna Anka och Norge hade oljaxp

Vi somna typ 8.30 och blev väkta av Rasmus(som inte sov nått) 9.30 :P När vi kom ner satt Norge kvar i soffan,sen ringde hans mamma och undra va han hade tagit vägen:P
 
Lite trött man va sen när man kom hem,jag låg i soffan och"kolla på tv" hela dagenx)
Kändes lite jobbig att veta att man skulle upp halv 8 nästa morgon på träning:P

puss♥,M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0