stockholm

Jaha, då va en dag i Stockholm avklarad! Först gick vi till Livrustkammaren, det var inte kul alls faktiskt xd Guiden var knäpp i huvet och jag tror inte att det fanns något stop i kvinnan :o Sen hade vi fritid, då virra vi runt där och leta efter en Kina resturang men hitta dock ingen -.- Så vi gick till ett annat ställer och käka lasagne ist ;) Det var jätte gott!
Sen efter det gick vi till Rikstan, där var det också tråkigt xd Guiden var jätte arg :o + att vi inte fick se något folk heller! Efter Rikstan så hade vi typ en halv timmes rast och sen åkte vi hem, vi kollade på Ensam hemma igen och den var lika rolig som sist jag såg den ;)
Sen hem, och nu sitter jag vid teven :)

Mickan och Elin i en svensk butik ;)

Jag och Mickan + ÄLGAR :D

Rikstan.

Söta saker <3

Elin <3 gulli,

Louise <3

Maten :D muuuuums.

Nån kungs häst ^^ (bild snodd från Mickan)

En vääääääääääääldigt gammal vagn ;) (bild snodd från Mickan)

Vi inne på en as rolig toa med massa speglar, även i taket :D (bild snodd från Mickan)

<3 (bild snodd från Mickan)

Och till sist, på bussen hem :)

/J

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha måste ni ha den där ihoptryckta bilden på mig , ser ju ut som en gammal tant haha ;)

2010-01-21 @ 15:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0