bara för att jag har tråkigt. snodd från paow.se



FAVORITERNA

Glass: Mjukglass!
Musik: Det mesta. Gamla ballader är aldrig fel, radiomusiken är bra.
Färg: Blå.
Film: Finns så många, Knight and day som jag såg i förrgår var riktigt bra!
Språk: Spanska, Italienska, Engelska typ ;)
Länder: ARUBA!
Städer: New York (har dock aldrig varit där men jag SKA dit).
Skolämne: Ehm, inget? Hehe, men om jag måste välja, biologi.
Mat: Allt, hehe ^^
Sport: Fotboll.
Såpa: Paradise hotel. 
Tv Program: One tree hill och Cougar town.
Efterrätt: Marängswiss är gott :D
Band: Lyssnar inte så mkt på band men Kizz är ju bra.
Idol: Har ingen. 
Klädesplagg: Leggings och tunika typ, skönt och rätt snyggt.
Affär: Gina, Bikbok, H&M m.m.
Kex: Brago.
Chips: Lantchips.
Läsk: Dricker inte läsk men Sprite såfall.
Drink: Pinacolada? Har bara smakat den typ xd 
Bil: Ferrari ;)
Egenskap hos annan människa: Rolig!
Modell: Tyra banks. 

Och nu saker jag verkligen hatar:

Språk: Finska, så jäkla fult, haha.
Skolämne: Kemi!!
Mat: Sånt från havet.
Affär: Har ingen direkt, men jag har aldrig vart in på Solo...
Artist: Vet inte, finns nog ingen.
Tv Program: Kan kolla på nästan allt, hehe.
Filmer: Panormal activety, har aldrig sett någon sämre!
Egenskap hos annan människa: Falsk, finns inget värre, usch.

/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0