bilder från skåne 9/7-16/7 2010


Stannade och käka sallad :)


När vi kom dit åkte vi som vanligt linbana vid skolan ;)

Snyggingar!



Frida påväg till BAKKEN :D

<3

Familjerna Forsberg/Roos ;)

Slottet i Danmark.

Jag och Frida vann! Höhö.

Jag och Ralle cyklade svan!

Ulven, USCH, den åkte jag första och sista gången i mitt liv!


Helsingborg.


Den bjuder jag på!


Fjälla heeela tiden.

Fick converse av Frida, de var för små :)

Mamma och pappa åkte hem på söndagen.

Steeeeeek.

Jag och syster ;D

Spelade "Snille", jag vann! *Host*

Spelade Wii.

Vänta på tåget till Helsingborg för att se ERIC SAADE :D

THE finger.

Utsikt över en del av Helsingborg.


Haha såg en mega fjortis, hans hår stog verkligen rakt ut xd

Det var en del folk, jag såg typ ingenting alls.

OMG så snygg! Det var inte det lättaste att hålla still kameran när man zooma så långt, lite suddigt men det får ni stå ut med ;)

Snygg, snygg, snygg.

Mumma, ögonorgasm kallas det ;)

Sara och Rasmus :)

På tååååget.

Sara och jag på Tropical beach, kändes som utomlands :D

Stockholm central, väntade på tåget mot Uppsala :)

Blev hämtade med caben av pappa när vi skulle hem :)

Skåne ägde, vi träffas väl snart igen i hope :)

Nu ska jag kolla klart på Scary movie 4, haha, sjuk film, aja, godnatt.

/J

Kommentarer
Postat av: Jenny

Eric Saade = så j*vla snygg!!!

2010-07-24 @ 17:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0