gårdagen

Goooooodmorgon,
ställde klockan på 09.00 bara för att jag var hemma själv och Axxon är ju tvungen att få frukost och måste rastas så jag blev offret... Mamma kom precis hem från Åland så nu har jag fått choklad, MUMS.

Igår var jag och Mickan till stranden, sen åkte vi till glassbaren och köpte tre kulor glass, efter det gick vi ner till sjötorget och tog en liten promenad där, och till sist brumma vid hem med våra moppar, mysigt kallar jag det!
På kvällen grillade jag, Sara och pappa lite kött, so damn good ;) Axxon var ju med och myste såklart!

Idag ska jag skrapa huset, jag ska göra det varje dag den här veckan sen nästa vecka får jag semester och veckan efter det ska jag måla.
Ska kila nu bye.

(Nu på sommarn får det bli ganska långa inlägg bara för att jag inte skriver varje dag men det får ni leva med! Bilderna är också väldigt "inaktiva" eftersom min dator har fel på virus skyddet så jag lånar mammas) Ville bara informera er om det! :)

Puss.


94 laget, i miss it.

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0