grillning,åland&sjön

Helloj,förra helgen så bärgade vi massor av hö och efter de så grillade vi på kvällen. :)


Jag bakade en tårta som vi åt till efterrätt;)


MUMS!


Efter maten spelade vi kubb.(tjejerna mot killarna)
Gissa vilka som vann?:P

Dagen efter åkte jag, Jenny, mamma och pappa Eckerölinjen:)
Här kommer bilder!


Jag köpte den här parfymen;D


I tisdags åkte jag,Matilda,mamma och pappa ut med båten en natt.


Jag i Grisslehamn innan vi skulle ut och äta.


Jag fick lite tråkigt,hehe.



När vi va på vässarö så kollade vi på när scouterna hade lite kaosx)
De blåste jättemycket så alla jollar blåste omkring okontrollerat.
De tog nog över en halvtimme innan de hade räddat allax)


En jolle värkar hålla på att sjunka:P



Puss♥/M


Kommentarer
Postat av: ℓιηηєα'' gαℓєη мєη вяα .

Fin! :)

2010-07-27 @ 23:19:03
URL: http://nellanh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0