hemma!

TJA!!!
Jag är hemma nu! Saknat mig? ;)
Hehe. Jag orkar verkligen inte och tänker verkligen lägga ut ALLA bilder idag, kommer nån annan dag.
Men skåne var AWESOME, hehe, mer om det sen när bilderna kommer.

Btw: Jag har blivit så jä*la blödig!!! Asså tårarna sprutar för minsta lilla :o T ex när vi kollade på "Click" i Skåne, jag grät som om jag hade slagit sönder mig eller nåt. Och när Rasmus och Katarina vinka av oss vid tåget, då kom de nästan igen! Och nu när jag läste Kenzas tal till sin syster rann tårarna ner kinderna. Jag menar, HALLÅ! Va är jag för blöööödis?

Jaja, ska göra nåt nu, kanske spela badminton men pappsen.


Kusinis and me påväg till Danmark i fredags :)

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0