jag lever!

Hej,
ja, jag lever, jag lever faktiskt livet! Hihi. Är ute hela dagarna och kvällarna. Så jag hinner inte blogga.
Men nu skriver jag!

Jag var ute på sjön med Mickan och hennes familj + pappa och Sara i lördags, sen sov jag kvar till söndagen. Vi var på Vässarön, mysigt!

Idag har jag jobbat med Louise på musikveckan, var väl ingen hit direkt men det var ju söta barn iaf :D
Nu ikväll ska jag till Kvarterspumpen och kolla om det är något kul där... Mickan och jag åker dit.
Imorgon vet jag inte vad som händer, kanske ska vara med Mickan.

På torsdag åker jag till Skåne och kommer hem fredagen efter, alltså den 16:de. Så vi hörs då om jag inte hinner skriva nåt imorgon...
Puss.


Jag, Matilda och Mickan åkte sån där sak när vi skulle åka hem från Vässarön, skiiiit kul och skiiiiit läsktigt xd Höhö. Mickan kanske lägger ut mer bilder på oss sen.

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0