lite från förra veckan

Halloj,lite dålig uppdatering från min sida förra veckan märkte jag så kommer lite nu;)
På måndagen och tisdagen va jag och badade i Hargshamn:)
I tisdags så åkte jag ,matilda,anna,jenny och sara till sibylla och åt glass. Sen åkte vi till norrskedika och badade. Vi hade det jättemysigt!:)<3
Dagen efter va jag på Kvarterspumpen med jenny. De va nära att jag inte kunde åka dit pga vädret(de åskade och blixtrade)

Matilda och Chico i Hargshamn<3


dom här bilderna är tagna samtidigt på olika sider av mitt hus i onsdags;o


jag innan jag åkte till jenny:) (&kvarterspumpen)


cockies and beans(kvarterspumpen)

 
kom hem från sjön igår,de kommer lite bilder senare;)

puss♥/M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0