ute på sjön

Hej! Jag har inte gjort något inlägg på länge nu pga den otroliga värmen!
Men jag tänkte lägga ut bilder och skriva lite om när jag var ute på sjön.

I torsdags åkte  vi till Vässarön för att hämta Matilda och Linnea. Vi stannade där ett tag och solade, badade och grillade korv. Sen åkte vi till Grisslehamn.

Linnea, Matilda och jag i Grisslehamn.

 
Vi åt grillbuffé till middag:D


Kan ju passa på att tala om att jag, Matilda och Linnea skämde ut oss in för typ hela Grisslehamnx)
Vi hittade på en asbra dans till jag är en gummibjörn...


Och på kvällen blev man kallad jävla hora av några som man aldrig sätt förr... inte så moget.


Dagen efter träffade Chico en tjej av samma ras :)


Dom hade jätteroligt!


Lika barn leka bäst:P


Sen spelade vi minigolf:)
Efter lunchen åkte vi till 12öre.

Kvällsdopp,tvättade håret och allt;)


Grillning:)


Tandborstning:P


Dagen efter åkte vi hem...

puss♥/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0