bilderna från dagen

Blev nästan precis hemskjutsad av P-A, så nu sitter jag här och har tråkigt. Jag vet att varken bilderna från tältningen eller balen har kommit upp men jag orkar inte lägga upp dom än. Kanske i helgen? Har ju förfaaaan sommarlov då!!!!!!!!
Men nu kommer iaf dagens bilder :)

Hade klänningen som jag har sytt själv.

Mickan med.

OJ så snygga! Haha xd

With the wind in our hair. VG i engelska you know ;)

Linnèa och Sara.

Sötfrön.

Jens och JULTOMTEN.

Jens och CKP :)

Ellen, Louise och Sara <3

Mycket folk, 9c, 9b2, 9b1 och 9a. 9d satt bakom oss :)

Maten.

Maten.

Rektorn höll tal.

9c :D

Louise och Jacob, han var glaaaaaad ;D

Jossan höll ett bra tal :)

Jens höll också tal! Tackade Ellen, haha, så söt!

Jag drack VÄRDLENS ÄCKLIGASTE ÖL! Usch, usch, usch. Haha Matilda knäppte precis kort när jag drack xd

VARNING, drick ej! Hahah.

Erik sa grattis till Bengt och Danne :)

Lärarna sjöng för oss, Bengt längst ut på hörnet satt med mp3, en cigg och en mobil xd

En halv David, Viktor, en halv Sara och Linnèa :D

Sen åkte jag och Lousie till CHILLLSTÄLLET :D Haha.

Så jäkla söt.

Solen gillar vi!

Grääääääääääääääs. Eller nåt.

Mums.

(JAG HAR P-As SHORTS PÅ MIG, HAH!) Jag och Louise kom på efter ett tag att det blev lite "burrigt" och då såg vi att vi låg i skuggan xd

Bara för att vi är ju så snygga.

Hej, jag är en cykel och heter VERA! Haha.

Nu ska jag gå ner och byta om.
Puss.

/J


Kommentarer
Postat av: :D

puuuuuuuuuuuuuuuuss cooola

2010-06-10 @ 21:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0