brännan

Hej,
jag är inte den gladaste just nu, eller jo, eller nej, eller både och... Det braiga är att det är Spanien-Portugal på teven.

Det dåliga, omg, var ut till Gräsö "Säsön" med barnen idag på jobbet, det var strålande sol, jag hade ett linne med axelband, ja, ni kan ju tänka er... När jag tar av mig linnet ersätts det med ett vitt linne, utan att jag har tagit på mig ett vitt :o Bild kommer på det imorgon eller nåt... Usch, hah!

Nu på kvällen åkte Mickan, Anna och Matilda in till Östh för att käka mjukglass med mig och systra och sen åka och bada, det gjorde vi, vi åkte till gruvorna i Norrskedika, kallt var det, men jag kom i! Hehe, det tog inte lång tid alls, och jag var inte sist i! Höhö.

Nu ska jag kolla vidare och sen sussa, hihi. Ny arbetsdag imorgon. Godnatt!

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0