gårdagen och VM

Tjena,
igår på kvällen fick jag ett sms av Mickan där det stog: Kan inte vi bada? :P Sara hade ju åkt till Jossan och jag var ute med pappa och fixa, så ja, det sluta med att jag stog i bikini på krutan och huttrade som en galning, men efter en liiiiiten stund så kom jag i! FIIIII FAAAN, va kallt det va, hahah! Nej jag är ingen badkruka.
När vi hade åkt moppe hem, så spela vi alfapet, hih. Det var kul, vi spelade det till 00.30-tiden ca. Sen sov Mickan hos mig.

Idag har vi legat i soffan från 10.30 (då vi gick upp) till Mickan åkte hem kl. 17.00, jag ligger fortfarande kvar och kommer förmodligen göra det hela kvällen också! Hehe. Det är ju VM, right? Just nu kollar jag på Slovenien-USA.
Jag ska slappa vidare nu, puss.



Världens gosigaste hund! Och han är MIN. Hihi.

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0