jobbet

Hejsan hoppsan,
slutade min jobbdag kl. 14.00, det har varit riktigt kul! Bara massa söta små barn. När jag kom dit, kl. 8.00, så lekte vi lite, sen vid 9.00 käkade barnen frukost(jag hade ätit hemma så jag åt inte) och efter det byttes det blöjor för att sen gå ut. Ute lekte vi, GUNGADE typ hela tiden, haha, det var ganska rofyllt ändå ^^ Vid 12.30 tiden gick vi in efter att ha varit ute hela tiden! Då käkade de lunch och sen var det dags att gå hem. Dagen gick jättefort och jag tror att de här två veckorna kommer gå vääääldigt fort.

Ikväll ska jag kolla på match. 19.00 på ip! Kom dit :) R-laget spelar.
Kommer förmodligen inte skriva något mer idag så bye bye.

/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0