musikuppvärmning

Hemma från picknicken nu, vi satt där i över 3h! Mysigt var det ju, Philip och Oskar kom också sen :D
Louise ska sova hos mig idag! Wiiiie.
Innan vi åker hem till mig ska jag, Mickan och Elin öva på musikuppvärmningen som vi ska visa för ALLA 9OR imorgon!!!! Hjäääääälp, nervös. Det är klasskamp så det är därför vi ska göra den. Heja 9c ;) Hehe.
Bilder från vårat "häng ställe", haha bara för att jag älskar namnet ;)
Fika, jag och Louise baka ;)
SÖT.
Steeeeeeeeek på filten.
CKP ;D
Pullan och Oggan ;)
Böghögen blev bara större och större ;)
RUUUUUMPAAAAAAAAAAAH.
CKP igen!
Snygga juh!
Oggan, jag tror du har gräs i skon...
Spanking...
PULS *flåsar* PULS *flåsar* PULS osv... Hahaha xd
Shake'a RUUUUMPAAAAAAH, shake'a den för Sean banan! Haha, min och Louise knarkar låt i helgen :D
Ska ju inte klaga på utsikten direkt...
Ella :D
Solen sken!
Ska kila puss hejdå.
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0