bildbomb ;D

Nu kommer lite bilder från i fredags och frammåt :)

Fredag; Axxon slappar i soffan, vi har sluta sagt till han att gå ner, jag menar... Kolla så söt!

Fredag; Niklas och Louise ;)

Lördag; Bara för att det va skit fint väder!

Lördag; Vi gick ut och LEKTE :D

Lördag; Niklas "Calle" "stekarn" "Nisse" Bergentz.

Lördag; Syster <3

Lördag; Mina solbriller fick premiär-användas för i år! Tror dock att det blit nya till sommarn...

Söndag; Jag och Mickan åkte skidor! Hahaha, Mickan vurpa, och jag vurpa, finns film på det xd

<3

Måndag; Time att lämna in spott provet.

Måndag; Snacka om att jag hade slut på saliv efter att ha fyllt det där röret -.-

Måndag; ÄNTLIGEN FULLT! Och om ett år ca får jag och Sara reda på om vi är enäggs eller tvåäggstvillingar :)

Idag; Fick klasströjan! Ursäkta bilden, jag har inga byxor på mig xd Haha.

Idag; Namnen stog på baksidan :)

Idag; Framsidan - "hela skolan gråter, 9c kommer aldrig åter" "make love not war" Och bilder på alla i klassen :)

Nu fick ni lite bilder, jag ska sova nu, godnatt :D

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0